lympha Sable

lympha Sable
by Scottish graciousness

zondag 9 juli 2017

tja waarom doe ik iets? Omdat het de vooruitgang dient

een gedeeld album: 

love is sweet

mont Saint-Victoire





Wanneer ik ertoe zou komen al mijn overwegingen publiekelijk te delen zou er waarschijnlijk weinig schot komen in de zg. parousia - de tweede advent // het persoonlijk verschijnen van de Christus - waarheid in deze dingen is nog een heel gezoek maar ik word bijgestaan // Parousia

// het persoonlijke idee van een mens blijft altijd een gesloten boek voor ieder ander dan hemzelf en de factor tijd geldt natuurlijk nergens meer dan in het tot bloei komen van je bestaan - voor sommigen is de bloei vroeger dan voor anderen, maar elk leven zal eens bloeien, vrucht dragen en tot rijping komen // het grootste obstacel in het tot rijping komen van het menselijk bestaan is dat de meeste mensen zichzelf geen tijd van leven gunnen en niet op zichzelf kunnen wachten //



// daarom geef ik af en toe een item om eens helemaal in te duiken en bij stil te staan en te bedenken dat de schoonheid van het beeld niet op zichzelf bestaat maar ook de interesse van de beschouwer moet kunnen wekken //

//ik geloof wel dat ik een beetje aan rauwe en ruwe kunst doe // over de inhoud van het album 'love is sweet' wil ik kwijt dat iedereen dingen op zijn eigen manier beleven kan en dat absolute schoonheid en absolute waarheid niet bestaan dan voor de eeuwigheid waaraan de meeste mensen in dit leven nog geen deel hebben //


Geen opmerkingen:

Een reactie posten