lympha Sable

lympha Sable
by Scottish graciousness

woensdag 10 januari 2018

doxa document dicul historia / Augustin


armistry of Wittelsbach Erzbisschof-
- hope of a nation -


Beste allemaal,

gewoon voor je archief voor later of omdat je er wel iemand voor weet stuur ik jullie\ een verklaring van mijn levensweg waarvan ik een deel van de verklaring voor de legitimering van mijn functie gesteld heb in het Latijn dat de meesten van jullie wel niet zullen kunnen volgen maar dat doet er ook niet toe: er zitten natuurlijk weer eens mooie plaatjes en korte zinnetjes bij waar jullie misschien wat aan kunnen hebben onder begeleiding van een pastor of dominee als die het vertalen wil, en als het om de rabbijn gaat kun je bij Clemens goed terecht want die voert aan de naam een Cohen ter zijn geworden vanwege alle beslommneringen rondom zijn persoon.



En waarom gedraag ik mij nu zoals een blind paard in de mooie kamer? Omdat ik nog steeds wordt lastig gevallen door mensen die denken dat de Clement zich laat bedriegen en dat hij alles gelooft wat er verteld wordt en dat het hem ontgaat dat er vaak wat te verdienen valt en ga zo maar door, en ik verzoek jullie mij niet te volgen op deze weg dat zolang we nog te eten en te drinken hebben het wel meevalt met de pech. 
Geven is beter dan ontvangen, een woord dat niet ons zonder reden zo is overgeleverd als het ons gegeven is. ❤

groetjes van de secretaris  😉

Clement George 
- Randon de Buer 🌼
- Duke of Buerlingen iter etc.
- Heemstede  -  Holland
*************************************************
'as much as we strive to show we come from heaven, the more we are earthbound'  🍀
________________________________________________
 Armistry of Nassau Passy 


for ak'link to japan: https://botan-arborean.blogspot.com/2018/01/japanese-art-hiroswhige.html
click for the blockprint
the watermill

Geen opmerkingen:

Een reactie posten