lympha Sable

lympha Sable
by Scottish graciousness

zaterdag 6 mei 2017

een reclame boodschapdienst van Lady B. - fun föhn fuchz

Conrad - haardroger voor het dogenpaleis - le föhn -

Pitti gadget
2stabilize pets
++++++++++++++++++
= een van de opvallende eigenschappen van een totalitair systeem is dat de mensen menen dat zij van alles er één moeten hebben en het daarmee moeten zien te redden, het zou zuinigheid kunnen zijn maar doorgaans is deze trek gebaseerd op de inflexibele onveranderlijkheid in de onwerkbaarheid van het bijbehorende gecentraliseerde staatseconomische model -
het ordeteken dagelijks tenue oud bestand
voor Sint Catharina van Rusland



= voor het nette wil ik om verstandige redenen niet dat er buiten mij om nu plotseling iets veranderd wordt aan de gevolgde lijn op grond van deze beperkte rechtstreekse vorm van kritiek en zelfkritiek op de betrekkelijke stupiditeit waarmee mensen menen dat bedrog en diefstal veel beter zijn dan eerlijkheid in gedrag -
ter verhelderring en heling:
het internetgebeuren heeft ook de vormen van particuliere eigendom op de helling gezet, niets meer en niets minder, dat konden jullie zonder mijn inmenging al evenmin weten - 'mensch, wat heb ik geleden, hoor je, en almaar ook nog de kampadministratie bijhouden en al dat geschreeuw aanhoren, ik was er zowat in gebleven, nee, hadden ze mij maar naar Sachsenhausen gestuurd, daar kreeg je tenminste op zondag muziek te horen en ik heb gehoord dat je er at van net servies' - klatsmer ooi tooi music - voor de baat uit gaat de kost - www.nos.nl/het_nieuws


= de dingen moeten hun beloop hebben voordat er een inzicht kan ontstaan hoe datgene wat nu gebeurd lijkt te zijn in de zin van niet-zijnde bevestigd en gecontroleerd op juistheid van de zienswijze omgebogen zal móeten worden tot handelwijziging op grond van een positivistische besluitvorming waarbij ik in analogie van gedachtenloop erop wil wijzen dat voordat de rechtbank alle getuigen in een proces heeft gehoord er geen vonnis kan worden uitgesproken dat ook maar iets veranderd
voor de kracht waarmee de aangifte werd gedaan

- soms moeten ook in ons land de dingen langer duren tegenwoordig dan de gewoonte ingeeft samenhangende met vroegere vormen van veranderlijkheid van het weer snelle besluitvorming te prefereren - jullie merken toch ook dat opnieuw in ons land de mensen wat trager bewegen en hun gang veranderd is van lichtelijk gehaast naar nadenkend en wat vermoeid? - de verkeerspolitie zal door middel van de cijfers voor boetes voor bekende knelpunten eveneens de juistheid van het hier overgedragen inzicht kunnen bevestigen

- helemaal gedeprofetiseerd kan ik uiteraard al evenmin door het leven zijn geraakt maar ik word, indien ik mijn samenspraak met het hijgend hert aan boord van de Neeltje Carolina - puike binnenvaartboot - goed begrijp vanaf nu geacht mijzelf te kunnen redden

- de eigen boontjes moeten doppen op je 30e levensjaar, vinden jullie dat een hard gelag of zit het spreekwoord al evenzo in de bekende moroccan lift go-go coco?// 

= nota: Jimmy was nog aan de poort vanmiddag en heeft mij medegedeeld dat allochtoon Nederland de mening is toegedaan dat 'jij' een betere ima hebt verdiend, helaas weet Jimmy niet dat hij nu ruim 30 jaren achterloopt met zijn betuigingen van goede wil//

= kouskous kom ik niet voor binnen, afgesproken, en jullie mogen wel eens wat beters als graanontbijt hachelen dan kale gierst.

= De oude verjasdag valt ook dit jaar op de 21en mei, maar die dag wil ik liever geen bezoek en geen bloemen, slechts indien het noodzakelijk wordt geacht worden vertrouwden ontvangen voor gesprek thuis. In den lande adviseer ik een glas witte wijn en een kaasplankje of zo, soesjes kan ook bij weiswein,  te nuttigen op die dag, samen...


- via www.tv2.fr
het rechtzetten van de korenschoof
door Sethi I en Isis/Hathor
'Clem heet Bat'


notitie: voortmaken met
clembur kino/5/2nd - clef
__________________________________________06 november noviclon - project funding
++++++++++++++
nomos for coining expertise / pointilliate coins are preferred for Greece connected countries/
Bean Appartments Bülh

-------------------------------------------
uit: www.astoriauitgeverij.nl
url: conrad-haardroger.jpg

supposibly this streetsight has been shot in
- an eastern European town -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten