lympha Sable

lympha Sable
by Scottish graciousness

zaterdag 6 mei 2017

wat jij wel/niet kunt/mag inzien |+| zus&zo: een persoonlijk schrijven in de openbaarheid gebracht...eh..


clement george michaelis has shared a OneDrive file with you. To view it, click the image below.

So long so good so sweet so weed


lorry...Lord Lorn: ik heb mij zo heftig moeten verzetten tegen het geweld in de samenleving en de daarbij behorende verdraaiingen van de waarheid der mensen dat ik helaas niet zo meer bij machte ben mijn eigen post mail te verstaan in een zogenaamde realistische zin. Ook ben ik er niet meer mee bekend of mijn post vertrouwelijk wordt behandeld. Morgen is het de verjaardag van Frank die ik altijd als een vriend beschouwde hoewel het met het  vriendschappelijk beginsel zeker de laatste tijd nogal bergafwaarts ging. Wil iemand zich mijn lot aantrekken nu ik slechts vervuld mag zijn van goede wil en beste wensen?


met dank, Clem Bur





From: clem bur - kleyton
Sent: Thursday, April 20, 2017 5:40 PM
To: Frank Rietveld
Cc: nomen legis
Subject: wat jij wel/niet kunt/mag inzien |+| zus



Bijsterfeld - Wales - the Castlekeep




Wat het betreft de kennis omtrent het karakter en de kwaliteiten van mijn vriend Frank kon ik hem reeds identificeren bij het RIETGRAS = 

- voor iemand die toch bekend is met zijn hovenier moet het niet moeilijk zijn zichzelf te herkennen in de beschrijving op deze verder ook wel interessante achtertuinen site, jij bent één van de weinigen die rechtsreeks toegang heeft tot zijn karakterbeschrijving, dan hoef ik dat tenminste niet weer in te stellen als het leed geleden is en wij weer goedgekleed verder kunnen gaan.

Bij Walters: uitgesneden ivoorreliëf riddertournooi


Gelukkig doen wij nu wat langer erover dan een week om op  adem te komen.
 Wat het de beide voornamen betreft en de verstandige keuze om je Frank te noemen hoop ik je in de toekomst nogmaals te mogen berichten. Het hoeft geen lang en moeilijk verhaal meer te worden, want Clement George is de laatste tijd een beetje afgedomd en een toontje lager gaan zingen, overigens is hij nu meer je voor te stellen als je zus. Wat jouw keuze zal zijn wacht ik dan maar af.



Ik hoop overigens dat de afwikkeling van het hele verhaal niet meer zo lang hoeft te duren als was verwacht. Soms verdienen het zich ogenschijnlijk als goed voordoende ontwikkelingen om geïnterveniëerd te worden. Je kunt ook té ver gaan zonder dat je het merkt of op tijd door hebt, en sommigen gaan dat met jou aan, idem dito, al beweren ze nog zoveel aan wijsheid in huis te hebben. 

Wat het de leiding betreft, deze berust referentiëel en indien gewenst rechtstreeks bij mij. Bij geen enkele instantie en bij niemand anders buiten ons om, alles tussen mij en jou is altijd bij stilzwijgende overeenstemming geregeld geweest dus dat hoeft helemaal niet te veranderen.. laat de Kamer zich mar een slag in de ronde verslag doen aan het publiek, dan wil ik ze nog wel eens horen...


Wat het mij betreft, ik maak natuurlijk hetzelfde mee als jij maar dan aan de keerzijde van de medaille, en dus heb jij nu zicht op het halve verhaal, ik heb de andere helft op zicht.


Kom maar eerst een beetje op adem voordat je weer door gaat. Ik hoop wel dat het eten goed gaat. 


'Och, we redden ons', zeg je maar tegen het gecohenniseerde publieke bestand.


- wat het betreft dit account: ik doe je de eer aan eens een eerste email te versturen met uitleg - Kleisthenes


groetjes, grutjes en griotjes, 

je vriend Clément George Michaelis      


P.S.: we zullen elkaar op het ogenblik niet in de Renaissance kunnen ontmoeten, ik ben Middeleeuwen en jij Barok, en zoals we in ons laatste zinnige gesprek hadden afgesproken zou de mens meer in het middelpunt komen te  staan. Het moet gezegd dat dat wat lastig te realiseren is als je deze keuze vanuit jezelf zo doelbewust nastreeft.


E contact mogelijk via: https://www.facebook.com/cleia.musa/




www.facebook.com
Cleia Musa is on Facebook. Join Facebook to connect with Cleia Musa and others you may know. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten