lympha Sable

lympha Sable
by Scottish graciousness

woensdag 26 juli 2017

Rachel Ruysch, Fruit and Insects, 1711 + een mooie link met de natuur



- waar ik de video vandaan heb weet ik niet meer en ik had nog nooit van de schilderes gehoord maar deze video is de moeite van het bekijken waard -
- wat in mijn gedachten kwam is dat soms in het buitenland meer kennis is vergaard over de geschiedenis van ons land dan wijzelf beschikbaar hebben
- misschien vormt deze bemerking een wat positievere verklaring die van pas kan zijn voor het begrijpen van de grote toeloop van buitenlanders naar onze streken//

- het griekse straatje -




Wat ik ter gelegenheid van deze mooie post waar ik zelf weinig inbreng bij hoefde te plegen ook doe is het cadeau doen van een link naar een veelbelovende en zeer uitgebreide website over de wereld van planten en bloemen geschreven in het engels:

- Atlas van dr. Guiseppe Mazza 
- photojournalist for science 

- site photomazza - Agave sisalana voor de toegang -

- de tekst is uitgebreid en vlot geschreven maar vraagt nogal wat bevattingsvermogen van je verstand - de enkeling die eraan toe is af en toe zijn wetenschappelijke kennis te vergroten over de ecosfeer zal zijn genoegen zeker in de link kunnen vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten