lympha Sable

lympha Sable
by Scottish graciousness

dinsdag 25 april 2017

men vraagt zich toch af: hoe is dit mogelijk?...

de heer jonkheer de Buer van Buerlemont studeerde
aan vershcillende Universiteiten van Europa en heeft
ten volle aan het acacdemishc leven deelgenomen

Terugblik:
Het was kennelijk in die tijd allemaal wat veel tegelijk, maar ik moet zeggen dat gezien alle druk die op ons werd uitgeoefend om toch vooral  eens naderbij te komen - wie is die man? - ik het er nog goed vanaf gebracht heb en nu inmiddels ook al heb geleerd dat hoe minder ik rekening houd met de zorgen en de noden van de samenleving des te beter het voor iedereen is.


een cultuurmens zit daar
niet zo mee








*************************************************

Stonehenge was en is er ook voor de Lage Landen /edit/ cl5* / 
'hij kwam bij me aan op 21 juni 1997 en is verder maar gebleven'

5

- van het politieke naar het artistieke onderwerp en weer terug:
Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat ik maar weinig op het lees- en schrijftoestel hoef te doen. Maar aangezien de schriftuur in deze mijn lust en mijn leven is waarvan alle andere geneugten des levens voor mij afkomstig zijn geef ik het niet op mij op een redelijkerwijs ontspannen te noemen manier bezig te houden met wat ikzelf en anderen gerust kunnen beschouwen als de regeringswijze ons bestemd. Gegeven de inschatting, desalniettemin, dat er een politieke aardverschuiving inmiddels heeft plaatsgevonden zijn er toch spijkers met koppen geslagen en werd niemand het slachtoffer van de omwenteling. In mijn opvatting is elke mens een politieke identiteit toegewezen.





Het kerkje van het voormalige Pest- en Dolhuis te Haarlem 
- thans Museum voor de Psychiatrie -wie tegenwoordig artistiek begaafd genoemd wordt werd vroeger opgesloten in een inrichting voor geesteszieken - nog niet eens zolang geleden.

video: images du nouvel ordre - 21 juni 2016

Ik geloof dat de gevolgenvan de verandering van koers inmiddels al op een harmonieus bij onze historische periode passende manier merkbaar werden, en wanneer de al te wonderbaarlijke begeleidende verschijnselen van de intocht van het kleinere wereldbeschouwingspatroon van velen nu maar enigszins in kracht afnemen, dan zou er wel eens van mijn kant een goede reden kunnen bestaan mij af en toe te begeven in de samenleving zoals deze concreet werkt, dus mijn  gezicht eens in de werkelijkheid ter laten zien. Het gerucht dat 'hij erg verlegen is' mag ik overigens wel bevestigen. 
cfr.: vrienden dispuut




reliëf in een tempel te Edfu - Egypte -
een Pharao treedt aan
met de kronen van beneden- en boven Egypte
en een heersersteken in de rechterhand
(zulke dingen kun je in jezelf beleven)


rechts: via Pinterest een weergave van een tekening in gemengde techniek van de hand van 
een perzisch kunstenaar, of het moet een Italiaans 
kunstenaar zijn met de naam Clemente


een egyptische zuil













de horus

Clement Willem Michael George
jonkheer de Buer Ter Leynde de Beaulieu et Verimont
namens deze: Ad Berntsen


zum Birkenhude-Buer erfolgreichend Buer-Gelsenkirchen /ge-buer
 = replies bitte zur: welkom/willkommen/bienvenue/welcome

Op 12 november 2016 om 18:24 schreef Google+ (Clement de Buer)
men vraagt zich toch af: hoe is dit mogelijk allemaal? How comes? 't Is niet bedoeld als dagelijks werk maar op een bovenverdieping kan zich op een zaterdag heel wat afspelen. Gelukkig komt er nu een bezoeker, anders zou ik in problemen komen met het balkon. Wat er nog te zeggen zou zijn over Marokkaanse Nederlanders, ik ben benieuwd, Jimmy is nog maar nèt binnen dus het gesprek is er nog niet, de rust wel, en de familie 'klap toe de mond' weet er ook alles van voor wie liever willen Paramaribo ...

afbeelding niet weergegeven
Created by a Talented Fotorian - clemedicit | Fotor.com
Fotor.com - World leading image editor and designer!

boeket van vroeger tijd - dat kan niet in 't echt


Google Inc., 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043 USAGoogle+

Geen opmerkingen:

Een reactie posten