lympha Sable

lympha Sable
by Scottish graciousness

vrijdag 2 december 2016

George Michael - As (CJ Mackintosh Remix) [Audio] + reagerend agens kritiek



Michael and George beats - such is Europe
Clef heeft altijd een zekere voorliefde gekend voor namne die zijn dichetrlijke verbeelding kondne bekoren, George Michael heeft zo'n naam as well - en zijn wijze van kiezen heeft hem nimmer in de steek gelaten om er zijn interesse en smaak mee te laten opwekken en verbeelden. Terwijl hij dikwijlsa onverwachts meer van mensen begrijpt en hen aanvoelt door hun naam eens  in die wereld van spirituele 'dwang en drang' gezellig als onderwerp te laten zweven boven het ook heel belangrijke niveau van 'wat kost een heel wittebrood'.

Met mensen kun je meer bereiken dan met lange zinnen in brieven verpakt per aangetekende achtergelaten poste restante Limoges-ville ( o.i.d.) bureaux de la poste en ville/ 'zo zal Molière er ook over gedacht hebben' is de gedachte welke le Clément-chef wel eens  in overweging nam wanneer het weer tijd werd vooor zijn jaarlijke herbeleving van het beroemde 'humeur gaulois',  een stemming die maar weinig bekendheid geniet onder de doorgaans Engelstalig gevormde jongeren in de Nederlanden. Dus, derhalve, kom ik regelmatig in contact met welwilllende mensen en engelen, dikwijls wordt het knok-op-hok, soms loopt het uit op strijd, soms op een gok-op-bok.
- musicerend gezelsdchap in het ei -
Jeroen Bosch - Lucas Gilde - 16e eeuw



De zekerheid van het humeur rayonnné stelt mij altijd weer gerust dat in geval er sprake is van actie waarop reactie meestal volgt ik de zekerheid koester dat het binnen de grenzen van de spiritualiteit toch de moeite waard blijkt een heel bestand aan actiemogelijkheden +  aktien in geheugenchips met zich mee te voeren waar je goed en doeltreffend de weg mee weet. In je eigen portefeuille goed de weg weten en en er uit te halen wat er in zit - in zo'n chip dan -  en regelmatig de bestanden aan te vullen wat het betreft het eveneens voor politieke interessegebieden alsmede voor mijn belangstelling in de zoölogie die redelijkheid bij de liefde van de mensen jong en oud voor wat wel genoemd worden de toonkunsten te kunnen betrachten, een resulterende gewoonte na al het gebakkelei- en besnij-groepsvertier op mijn gebied van motivatie en emotie. Mijn invulling van de gevraagde bijdrages aan van Engelse zijde ingeschatte investeringen ten gevolge van een eerder opgestelde geheime agenda zou kunnen doorgaan voor de gedweëe volgzaamheid van een voorbestemde professionalist.

'de kasteeltoren moet worden gerestaureerd' -
vragen - Japan - pentekening op
gekleurd ruitjespapier -
'wij hopen dat the sheet bevalt' - Cliff



Niet alleen redt mijn Ik zich zo van 'le chaumage'- het imaginair werkeloosheidstrauma van de Westerse samenleving - ook los je twijfels op als 'doen zij dit met plezier?'

Kunst, daar moet je lol in hebben, anders kun je er beter niet aan beginnen. Een beetje mensen die daar in deze wereld in onze tijd voor zijn bestemd de Openbaarheid mede willen te dienen in religieuze werken, volgens een bepaalde regelmaat te volgen vormt een erg leuk en dankbaar onderwerp van belangstelling in mijn dagen -

nota bene: een agenda is een zaak (!) waarvan velen de ware aard niet door hebben gekregen. Een gedachte over het voeren van een geagenteerd bestaan die niemand goed kennen kan luidt: je agenda kost geld, en dat meer met dan zonder.

Voor lachers: mijn  politiek georiënteerde bezigheden volgen meestal een stramien als bij een weef- of breiwerk//
Basilica di San Clemente -
Roma - court d'entrée

*))moederlijk bestand wordt zelden geopend -van het naaiatelier 9de/ kantoor tuinzijde ouderlijk huis /

* message de charme: 'Clef kan ook wel zijn eigen moeder zijn (geweest) en voor deze zijn ingesprongen in geval van afwezigheid of haar met enige regelmaat hebben vervangen'
&5&7Cl**
* Burda melding:  Soms neem ik een ander patroon ter hand maar vaak is mijn werkwijze en de daaraan ten grondslag ligende overweging om tot redelijk resultaat te leiden zo dat wanneer ik kan of mag bijdragen aan de ordening van de schepping het ook zo is dat bij gebrek of behoefte aan een nieuw patronage ik de oude lijnen als basistoegang langs ga, in gedachten dan, en dikwijls dit met ondersteuning van fotomateriaal. 

Verder publiceerde ik heden twee heruitgaven uit het poëtisch werkdocumentair fonds Clement de Beaumont. Ik merk opeens dat blijf ik er nu mee zitten dan zal ik voor het Museum van De Buren niet van ophouden weten - 

** ik wil iets zeggen m.a.w. dat onzegbaar is, sorry.. heeft iemand  wel eens van de familienaam Buurman van Vreeden gehoord? Een heel aardige heer, vlak voor zijn dood heeft de boef- hoe dat begrijp ik niet erg helder - mij doen delen in het familiair gedachtengoed middels overdracht bij het leven gedaan van immateriële waarden -

Opm. ten Vrede:  pas nu ben ik er aan toe gekomen op het moeilijke snijvlak van eer en opdracht te laveren zó, dat ik mag blijven volhouden dat voor mijn bezigheden niet hoeft te worden betaald achteraf en dat arbeid in regelmatig verband mij nimmer zal worden toegestaan.

Honoraria vallen wettelijk mogelijk nog voordeliger dan weddes in agentuur.
Ik bedoel niet hiermee, dat ik op zekere plichtsgevoelens nooit zal terugkomen. Ik beleef al te dikwijls wrevel bij de overwegingen verbonden met op de caritate qua stellingname gebaseerde financiële omstandigheden waarin mijn vermogen zich aan de aarde dient te oriënteren.

Mogelijk geldt het teken van het anker voorlopig alweer als het enige voorstelbare en juiste antwoord op de vraag die voortkomt uit de gewettigde behoeftes in het vermogensbeheer.

** in de video zijn beelden te vinden van de tuin 't Hofke te Biggekerke op Walcheren - Zeeland - voor Jan  en alleman is te begrijpen dat onze grafelijke plichten niet ophielden bij de provinciegrens van Zuid Holland.


De plicht die mij altijd ten deel is gevallen en zal blijven is het genadigrijk uitdelen van de rijkdom der genade en de korf van de overvloed met zelfs wat kwistige hand mee te dragen.

munt van Carthago - antieke wereld -
kop: Pegasus (komende van het oosten )
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Geen opmerkingen:

Een reactie posten